Om Caroline

Välkommen till min egna lilla flik! 
Som ni redan vet så heter filuren bakom bloggen Caroline. Jag är en sjutton år gammal tjej, som ägnat ungefär nio år av mitt liv åt hästar och ridning. Trots det är jag inte en speciellt skicklig ryttare, och jag tävlar inte, men jag kämpar på ändå! 
Just nu går jag hästhållningslinjen på realgymnasiet, första året, och ni bloggläsare kommer få följa med på alla äventyr som en hästlinje innebär. :)
Vi testar på nya grenar, tittar på stora tävlingar och har ganska mycket prao jämfört med andra linjer.
 
När jag inte pluggar så är jag i stallet, fotograferar eller sysslar med musik.
Jag har också ett stort intresse av skrivande, och det är därför jag har den här bloggen. För tillfället är inte bloggen så värst aktiv, men jag har beslutat mig för att enbart blogga när jag känner för det. Ingen press liksom! 


Hoppas att du gillar bloggen! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback