Hästabstinens

Jag har på riktigt inte petat på en häst på över tre veckor, känner ni skräcken och kylan i kroppen av den meningen? Men förhoppningsvis blir det äntligen lite hästmys imorgon, och på torsdag åker jag och Frej iväg för att vara hästvakt. Jag kan knappt sitta still av bara tanken! 
Det blir med all sannolikhet inget ridande, men det finns en rundcorall där som förmodligen är fantastisk för lite groundwork. Dessutom bryr jag mig inte alls, bara jag får vara i närheten av en häst igen kommer jag sväva på moln. Men det finns i princip ingen internetuppkoppling där ute så det kommer bara bli tidsinställda inlägg, usch. 
Har ni något tips på inlägg jag kan skriva? Vad vill ni veta? Vad vill ni se? Hjälp! 
 
Det här blev ju jordens tråkigaste inlägg
En av de finaste hästarna jag vet, Elins silke! 


Frej

Haha ingen internetuppkoppling, vad har jag gett mig in på?

Svar: Tre dagar av ren och skär kärlek! <3
Caroline Matscheko

2015-07-14 / 23:00:42
Neapocalypse - en alternativ hästblogg

sv; haha jag vet inte! Clooney kanske bara är en naturbegåvning ;)

2015-07-15 / 09:02:59
BLOGG: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback