Annorlunda träningskompisar pt 2

Fantastiska Klara som bloggar på Skogsmullen delade med sig av den här sjukt gulliga videon och jag kan verkligen inte låta bli att göra detsamma! 



Visste ni om att grisar är såhär smarta? Dom är faktiskt smartare än hundar, och när dom sover så drömmer dom! Jag undrar vad grisar drömmer om... Dom har också ett rikt socialt liv med livslånga relationer till sina familjemedlemar, vilket gör väldigt ont att läsa när man vet om hur dom behandlas i industrierna. 
Jag vill inte propagera för veg*nism på min blogg, utan snarare starta en fundering. Själv dömmer jag inte om någon äter kött. Faktum är att både min familj och pojkvän äter/har ätit kött, Frej har däremot blivit lakto-ovo vegetarian nu men det är inte ett resultat utav att jag har tvingat honom. Snarare så beror väl det på att han funderat själv och fattat tycke för maten, men det är en annan diskussion som vi inte behöver föra här! 
Jag ville mest bara visa vilket fantastiskt djur det är, jag hade gärna haft en gris själv om det inte vore för att dom tydligen är hejare på att riva tapeterna. ;) 




Elin

Hur sööööt <3 :'

Svar: Eller huuur! <3
Caroline Matscheko

2015-07-12 / 18:06:29
BLOGG: http://nouw.com/feelnoshame
Lovisa

Såg den filmen hos Klara och den är helt underbar :') Tänk om alla grisar fick chansen till ett sådant liv!

Svar: Eller hur! Blev alldeles varm i hjärtat, man blir riktigt sugen på att skaffa en själv :D
Caroline Matscheko

2015-07-13 / 19:16:10
BLOGG: http://ponnyyfoto.blogg.se
Frej

Nu? Har väl gått nåt år iaf haha

Svar: Jamen blöööh
Caroline Matscheko

2015-07-15 / 21:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback